Overslaan en naar de inhoud gaan
Logo print

Mijn Gateway + stopcontact / Modulaire Gateway is niet beschikbaar om te worden gekoppeld met de HomeKit of het knipperen of invoeren van de HomeKit-code resulteert altijd in een fout. Wat moetik doen ? | Legrand België

Mijn Gateway + stopcontact / Modulaire Gateway is niet beschikbaar om te worden gekoppeld met de HomeKit of het knipperen of invoeren van de HomeKit-code resulteert altijd in een fout. Wat moetik doen ?

Zorg ervoor dat de installatie niet al is gedaan onder een ander iCloud-account, bijvoorbeeld met de iPhone van iemand anders van je gezin.
Als iemand de producten al vanaf zijn iPhone heeft geïnstalleerd, moet hij of zij u een uitnodiging sturen zodat u de toegang tot de producten vanuit de Apple Home-app kunt delen.
Vraag hem/haar om naar de Apple Home-app te gaan, ga naar het menu "Home-instellingen", klik op het gewenste huis en nodig een nieuwe gebruiker uit.
Zodra de uitnodiging is geaccepteerd, kun je de installatie bekijken vanuit de Apple Home-app.

Als dit niet het geval is en het is het eerste iCloud-account dat toegang heeft tot de installatie, reset dan de Wi-Fi- en HomeKit-instellingen die zijn opgeslagen in de gateway+stopcontact door 7 seconden lang op de knop op uw stopcontact of modulaire gateway (zie "Hoe reset ik HomeKit?") te drukken.