Overslaan en naar de inhoud gaan
Logo print

Producten verschijnen niet in de ruimtes tijdens de configuratie vanuit de Home + Control-app en begeleide productinstallatie. Wat moet ik doen ? | Legrand België

Producten verschijnen niet in de ruimtes tijdens de configuratie vanuit de Home + Control-app en begeleide productinstallatie. Wat moet ik doen ?

Controleer of de configuratiemodus niet langer is geactiveerd: de leds van de bedrade producten moeten uit zijn.
Als dit niet het geval is, houdt u het midden van de algemene bediening kort ingedrukt en laat u deze los. De leds van de bedrade producten gaan uit. Zorg ervoor dat de gateway + stopcontact / modulaire gateway correct worden gevoed en dat het WiFi-signaalniveau van uw smartphone correct is en dat uw internetbox correct werkt. Klik ten slotte op opnieuw proberen in het foutvenster dat verschijnt. Als de verbinding niet goed is, kan het 10 seconden duren voordat het product wordt weergegeven.
Lukt het nog steeds niet, dan kun je de producten later handmatig plaatsen vanuit de applicatie-instellingen door "Beheer van mijn huis", "Producten niet geplaatst" te selecteren.