Op de website van Legrand.
Bij professionele verdelers en e-handelaars.
"Smartphone met Bluetooth 4.0 min. + applicatie ""EV Charge"".
Voor de communicatiekit: + internettoegang via box (RJ45 of Wifi)."
In geval van een Wifi-verbinding ontvangt u op uw smartphone een waarschuwing over de onderbreking van het netwerk via detectie van de informatie van de laadpaal (indien laadpaal uitgerust met communicatiepack 0 590 56) via de ELIOT-cloud.
1%
Smartphone met Bluetooth 4.0 min. + versie iOS 9 en 10 (compatibel met iOS 8 indien update naar iOS 9) vanaf iPhone 4S, of Android 4.4.
Om de gezondheid van onze gebruikers te garanderen, voldoen onze producten aan de CEM/RED-reglementering.
Naleving van de ELIOT-regels. Het document moet beschikbaar zijn vóór de aankoop van een product.
"Onze producten voldoen aan de CEM/RED-reglementering.
De producten zijn beschermd tegen externe storingen."
Er is geen beperking.
Alles hangt af van het model van het EV en de laadpaal (zie Tabel).
Eén specifieke lijn per laadpunt (informatie in de gebruiksaanwijzing van het product).
In de Google Play Store en de App Store.
1: Een account aanmaken bij Legrand
2: Verbinding met laadpaal via Bluetooth
3: Koppeling laadpaal/account
4: Klaar voor gebruik
Ja.
Meerdere: elke registreerde laadpaal kan aan dezelfde gebruikersaccount worden gekoppeld.
De naam van de laadpaal en de locatie kunnen gepersonaliseerd worden.
De Eliot-account is een account waarmee u toegang hebt tot verschillende diensten en applicaties van Legrand voor het beheer van apparaten zoals de laadpaal voor elektrische voertuigen.
U kan een Eliot-account aanmaken wanneer u zich voor het eerst aanmeldt in de Green'Up Charge-applicatie.
Dit kunt u doen wanneer u zich voor het eerst aanmeldt bij de Green'Up Charge-applicatie.
Het serienummer van het product bevindt zich op de zijkant op een etiket. Er is geen MAC-adres.
Ja.
Door dezelfde account te gebruiken.
Ja.
Dat kan via de planning van laadbeurten via de EV Charge-applicatie OF met een interval (uurrooster/relais piekuren/daluren ... zie handleiding).
Ja, u moet beide zijden van de laadpaal afzonderlijk registreren.
Ja, enkel voor de aanmaak van een installatie.
Ja.
Ja, met het communicatiepack (ref. 0 590 56), via een IP-adres.
Ja, via de EV Charge-applicatie.
Door op de STOP-knop te drukken of via de EV Charge-applicatie.
Ja, via de applicatie of via de beveiligde ingang op de laadpaal.
Ja, via de EV Charge-applicatie of via het product met een gedwongen start.
Ja, onze laadpalen voldoen aan de normen voor laadpalen voor elektrische voertuigen.
Op de infopagina van de applicatie.
Via een melding in de applicatie kan dit gebeuren indien nodig.
Nee, dat is onmogelijk aangezien de Bluetooth-verbinding beperkt is tot één gebruiker.
U bent met uw smartphone altijd verbonden met de laadpaal die u het laatst gebruikt hebt. Ga naar de pagina “Mes bornes de charge” (Mijn laadpalen) en selecteer de laadpaal die u wenst te gebruiken.
Wanneer de stroom terugkeert, wordt het laden hervat.
Bij gebruik van Wifi raden we aan om een Wifi-repeater te gebruiken in geval van problemen.
Het kan zijn dat er te veel gegevens in het geheugen van uw smartphone zijn opgeslagen. Schakel uw smartphone uit en weer in.
Frans, Engels en Nederlands. Andere talen zijn gepland.